چگونه می توانم محتوای تب اینستاگرام اکسپلور را انتخاب کنم؟
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

اگر نمی توانید گام درستی بردارید نمی خواهید ناامید شوید اکسپلور اینستاگرام ، بنابراین روی یک کپو خوب سرمایه گذاری کنید. فقط باید بدانید که اینستاگرام چه پست هایی را به Explorer می آورد؟

 

چگونه می توانم محتوای تب اینستاگرام اکسپلور را انتخاب کنم؟

چگونه می توانم محتوای تب اینستاگرام اکسپلور را انتخاب کنم؟

 

یکی از بخشهایی است که به جذب فالوور کمک زیادی می کند. اگر می خواهید یکی از متخصصان اینستاگرام باشید ، باید آموزش ببینید.

در این مقاله نحوه انتخاب محتوای نمایش داده شده در این صفحه ، چگونگی برقراری ارتباط با مخاطبان ، نحوه افزایش سطح تعامل در صفحه خود (تعهد) و در نهایت دستیابی به یک دیدگاه ارزشمند توضیح خواهیم داد. سپس از ویژگی های آن استفاده کنید تا تجارت خود را بهتر ارائه دهید و دید بیشتری داشته باشید.

 

بیایید مقاله را اینگونه شروع کنیم ...

 

اینستاگرام اکسپلور چیست؟

کاوش اینستاگرام (یا کاوش اینستاگرام!) این صفحه ای است که پست هایی را از صفحات سراسر دنیا در اینستاگرام به شما نشان می دهد (خواه آنها را دنبال کنید یا نکنید). این پست ها بر اساس فعالیت های قبلی شما انتخاب می شوند و الگوریتم های داخلی برای ردیابی فعالیت Instagram شما را دنبال می کنند. می توان گفت که این عادلانه ترین مکان در دنیای اینترنت است. البته این الگوریتم نه تنها به عملکرد شما بلکه به فعالیت دوستانتان نیز بستگی دارد.

 

برای دسترسی به برگه Research ، برنامه Instagram را باز کنید. چندین نماد را در پایین صفحه خواهید دید. نماد ذره بین ، که بین دو نماد خانه و علامت + قرار دارد ، همان قسمت Instagram Explorer است.

 

چگونه می توانم محتوای تب اینستاگرام اکسپلور را انتخاب کنم؟

چگونه می توانم محتوای تب اینستاگرام اکسپلور را انتخاب کنم؟

گزینه Instagram Explorer در برنامه

 

به زبان ساده ، پست های نمایش داده شده در Explorer ارتباط مستقیمی با صفحاتی که شما دنبال می کنید ، ندارند. بر خلاف صفحه اصلی اینستاگرام که فقط پست های صفحه هایی را که دنبال کرده اید نشان می دهد. الگوریتم برگه Explorer (کاملا صادقانه) فعالیت هایی را که در اینستاگرام خود دارید نشان می دهد.

 

تب Explorer نیز پست های جدید مربوط به فعالیت های شما را نشان می دهد. همچنین ، استوری ها یا استوری های زنده ای که در منطقه جغرافیایی شما ثبت شده اند یا اینستاگرام فکر می کند به آنها علاقه دارید ، در تب Explorer نمایش داده می شوند.

 

اکنون که این قسمت از برنامه اینستاگرام را بهتر درک کردیم ، بیایید به سراغ نحوه نمایش محتوای صفحه اینستاگرام خود در این قسمت برویم. در اینجا چند نکته کاربردی برای کمک به شما در ایجاد تغییرات لازم در طول زمان آورده شده است.

 

چگونه می توانم محتوای تب

در مورد محتوای نمایش داده شده در Explorer ، داده ها سلطنتی هستند. اینستاگرام سعی می کند محتوای نمایش داده شده را برای هر کاربر منحصر به فرد کند. این سفارشی سازی (یا شخصی سازی) به گونه ای اتفاق می افتد که اینستاگرام براساس لایک ها و صفحاتی که دنبال می کنید ، پست ها را در Explorer نمایش می دهد.

 

آیا می دانید یکی از اصلی ترین شرایط ورود به Explorer چیست؟ محتوای بصری بصری! یعنی محتوایی که دارای گرافیک و ظاهر افتضاح است. در دوره ارسال و تاریخچه اینستاگرام ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه محتوایی بسازید که کاوش آن بسیار آسان است.

 

اگرچه الگوریتم انتخاب محتوا دقیقاً برای ما مشخص نیست ، اما به نظر می رسد که آنها طبق قوانین زیر انتخاب شده اند:

 

محتوای نمایش داده شده براساس پست هایی است که کاربر قبلاً به آنها متعهد شده است.

محتوای نشان داده شده پست هایی است که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است.

محتوایی که در اکسپلورر نمایش داده می شود ، پست های مبتنی بر محتوای صفحاتی است که کاربر دنبال می کند.

با گذشت زمان ، اینستاگرام الگوهای فعالیت کاربر را شناسایی کرده و از آن پس محتوا را بر اساس آن الگوها نمایش داده است. اینستاگرام همچنین سعی کرد نحوه کارکرد چنین حساب هایی و نحوه کار آنها را بررسی کند و در مورد نتایج تحقیقات خود فرضیاتی ارائه دهد.

 

با توجه به وب سایت Wired ، توجه داشته باشید:

 

نمایش پست های مربوط به فعالیت کاربر نیاز به جمع آوری مقدار زیادی از محتوا دارد. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، طراحی الگوی مورد نظر شما آسان تر است. هرچه کاربر بیشتری جذب کنید و داده ها و الگوهای بیشتری داشته باشید ، می توانید محتوا را بهتر و بیشتر ترکیب کرده و به مردم نشان دهید.

 

چهار نکته ساده برای نمایش مطالب در Instagram Explorer

در اینجا چهار روشی آورده شده است که می توانید برای نمایش مطالب خود در برگه جستجو در اینستاگرام استفاده کنید.

 

1- مخاطبان خود را بشناسید

شما نمی خواهید کیف سامسونیت را به نوزاد بفروشید ، مگر نه؟

 

اگر می خواهید محصولات خود را بفروشید ، ابتدا باید بدانید که به چه کسانی خواهید فروخت. شما باید از خود بپرسید که مخاطبان شما واقعاً به چه چیزهایی نیاز دارند و تجارت شما چگونه می تواند به آن کمک کند. برای شروع با Instagram Explore ، س questionsالات زیر را در نظر بگیرید:

 

مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟

آنها به چه چیزی علاقه مند هستند؟

حساب اینستاگرام آنها چیست؟

آنها چه کسانی را دنبال می کنند؟

به این فکر کنید که می خواهید در تب Instagram Explorer چه کسی نشان داده شود. چه خواهد شد دربه شخصی که به آن علاقه دارید علاقه مند هستید؟ ایده خوبی است که شخصیت مخاطب خود را ایجاد کنید. هرچه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید تعامل با آن راحت تر خواهد بود.

 

2- به حرف مخاطب گوش دهید

توجه به مخاطبان می تواند تفاوت بین به اشتراک گذاری یا نادیده گرفتن محتوا را ایجاد کند. برای اینکه محتوای شما به مخاطبان شما مرتبط باشد ، باید کاربران دارای آن را بشناسید

برند سازی در اصل به معنای شهرت و شکوه است. شخصی که می خواهد مشهور شود باید وارد فضاهایی شود که افراد زیادی در آن فضاها هستند و سپس خود را به دیگران معرفی کند تا همه او را بشناسند. این اساس مارک تجاری است. اکنون مارک های مختلف برای مشهور شدن باید افراد بیشتری را به دیدن آنها بیندازند. به عنوان مثال ، وقتی کلمه کلیدی مربوط به آن مارک را در گوگل جستجو می کنیم ، پیوند به وب سایت آن مارک باید در میان چند نتیجه جستجو باشد حال ، اگر می خواهید در اینستاگرام برچسب گذاری کنید ، باید کاری انجام دهید که در تب Instagram Explorer دیده شود. چگونه به اکسپلورر برویم محبوب ترین و پربازدیدترین شبکه اجتماعی در دنیا یکی از چالش هایی است که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند و در این مقاله می خواهیم به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم که چگونه به اینستاگرام اکسپلورر برویم و چه کارهایی را باید از قبل انجام دهیم. .

 

صفحه Instagram Explorer چیست؟

صفحه Instagram Explorer شامل چندین تصویر ، فیلم ، داستان و محصول است. این صفحه برای هر کاربر متفاوت است و ترتیب مطالب بر اساس سه معیار است:

 

افرادی که دنبال می کنید و محتوایی که دوست دارید

پست هایی که معمولاً دوست دارید و حساب هایی مشابه پست هایی که قبلاً دنبال کرده اید

انتشارات تعهد یا تعامل بالا

به عبارت دیگر ، محتوای این صفحه به حساب های مختلف تعلق دارد. الگوریتم اینستاگرام محتوای صفحه Explorer را بر اساس علایق شما انتخاب کرده و در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین ، اگر می خواهید محتوای شما نیز در این صفحه باشد ، باید با الگوریتم اینستاگرام سازگار شوید. آمار نشان می دهد بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام حداقل ماهانه یک بار به صفحه Explorer مراجعه می کنند. طبق آخرین آمار ، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد ، بیش از 500 میلیون کاربر حداقل ماهانه یک بار از این صفحه بازدید می کنند.

 

در ماه مه سال 2019 ، مجموعه اینستاگرام اصلاح اساسی در صفحه Explorer انجام داد تا کاربران بتوانند به راحتی علایق خود را پیدا کنند و محتوای مورد علاقه خود را مشاهده کنند. در واقع ، اینستاگرام می خواست به کاربران خود کمک کند تا خیلی راحت به مطالب و پست های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. بزرگترین تغییر در صفحه Instagram Explorer ، نوار پیمایش در بالای صفحه است. دو عنصر جدید در این نوار وجود دارد که IGTV و Shopping نام دارد.

بخشهای مختلف اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام در تب Explorer خود دارای بخشهای مختلفی است که می توانید به راحتی به موضوعات مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. این برگه ها بیشتر با به روزرسانی های اینستاگرام تغییر می کنند و برخی از آنها در اینجا آمده است:

 

IGTV: این بخش فیلم های بدون اسلاید و بیش از یک دقیقه را نشان می دهد که به IGTV معروف است و افرادی که می خواهند فیلم های طولانی تماشا کنند می توانند به این بخش مراجعه کنند.

سفر: این بخش عکس ها و فیلم هایی از سفر ، غذای ملل مختلف ، نشانه های جهانی و شرایط آب و هوایی مختلف را نشان می دهد.

معماری: این بخش آثار معماری ، هنر ، صنایع دستی ، صنعت کالا و روند تولید هر یک را نشان می دهد.

دکور: در این بخش ، این بخش طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، سیستم شستشوی فن و طراحی نقاشی را نشان می دهد.

سبک: این بخش صنعت مد و انواع جواهرات و لباس های زنانه و مردانه در سراسر جهان را نشان می دهد.

غذا: این قسمت که یکی از محبوب ترین قسمت های اینستاگرام است ، هر آنچه در رابطه با غذا است و حتی معرفی رستوران ها و آموزش های مختلف برای معرفی انواع مختلف مواد غذایی در این قسمت نشان داده شده است.

هنر: این مربوط به هنر است و همه چیز در دنیای هنر در اینجا نشان داده می شود.

خودت کن: این قسمت DIY در واقع عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط کاربران اینستاگرام را نشان می دهد. به عنوان مثال ، آرایش صورت یا نقاشی روی یک کاغذ.

موسیقی: این بخش به صورت کلی و تخصصی و از زمان خلقت شخصی در خانه و متعلق به دنیای موسیقی است و در این بخش موسیقی و آهنگ هایی از مشهور جهان تا کنسرت های مهم دنیا و ارکسترهای سمفونیک نمایش داده می شود.

زیبایی: این بخش به زیبایی ، آرایش صورت و دنیای آرایشگاه ها اختصاص دارد. در این بخش می توانید عکس ها و فیلم های آموزشی ، سالن های طراحی و زیبایی را مشاهده کنید.

تلویزیون و فیلم ها: این بخش نیز یکی از محبوب ترین بخش های اینستاگرام اکسپلورر است و اکثر فیلم های اسلاید در این بخش هستند و فیلم های سراسر جهان در این بخش نشان داده می شوند.

ورزش: این بخش در مورد دنیای ورزش ، ورزش و روندها و رویدادهای دنیای ورزش است که محبوب ترین قسمت فالوورهای اینستاگرام است.

مزایای تغییر کاربری در Instagram Explorer

اگر به سمت چپ بالای تصویر بالا نگاه کنید ، متوجه می شوید که یک نماد روبان در این قسمت وجود دارد. در کنار این تصویر ربانی ، تصویر یک مغازه قرار دارد. اگر عکس حساب کاربری فروشگاه را مشاهده کردید و آن را پسندید ، روی علامت روبان زیر کلیک کنید

گوشه سمت چپ آن را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. اکنون که می خواهید به برگه Favorites بروید ، فقط روی نماد نوار در گوشه سمت راست بالای برگه Shopping کلیک کنید. وقتی فروشگاه را چک می کنید ، تمام مارک هایی که تاکنون دنبال کرده اید به شما نشان داده می شوند. البته الگوریتم اینستاگرام با توجه به شناختی که از شما و فعالیت اینستاگرام شما دارند ، شما را با یک سری مارک های دیگر آشنا می کند.





:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: