نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

خرید هدیه برای خانوم‌ها مدل گوشواره های بلند طلا بعضی اوقات آنقدرها که به نظر می‌رسد، راحت نیست. اما در این مطلب از لیست‌بیست ما دوباره به کمک شما آمده و با ارائه نکات مهم در خرید گوشواره طلا، شما را در انتخاب مناسب‌ترین هدیه تنها نخواهیم گذاشت.

در ادامه شما با اطلاعاتی روبرو خواهید شد که نه تنها تهیه گوشواره را برایتان آسان کرده، بلکه خرید زیورآلات مشابه دیگر را نیز به امری ساده تبدیل خواهد کرد.
البته، احتمالا لازم به یادآوری نیست که در پایان توضیحات،‌ لیستی از پرفروش‌ترین گوشواره‌های طلا در بازار ایران هم منتظر شما خواهد بود.

زیورآلات زیبنده ذات نیست؛ اما بحث ظاهر جداست

در ابتدای کار، باید این نکته بدیهی را به یاد داشته باشید که جواهرات و زیورآلات طلا صرفا بخش کوچکی از ظاهر را تشکیل داده و هرگز قادر به تغییر باطن نخواهد بود!

اما به هر حال،‌ سیرت زیبای شما گاهی هوس زیبا کردن صورت نیز به سرش می‌زند — و این مسئله کاملا قابل درک است.

حتی بنا به سیر تاریخ هم می‌توان مدعی شد که بشر همواره از زیورآلات با اهداف گوناگونی چون آراسته نشان دادن ظاهر خود بهره گرفته است. البته؛ جالب است بدانید که ما ایرانی‌ها به عنوان اولین مخترعین گوشواره در جهان شناخته می‌شویم و این موضوع خود گویای فرهنگ متکی به زیبایی‌شناسی ما نیز هست.

پس به عنوان نکته اول در تهیه زیورآلاتی چون گوشواره طلا، تاثیر آن بر ظاهر کلی خودتان را مد نظر داشته و نکات زیر را فراموش نکنید:

  • گوشواره از برخی جهات تاثیری مشابه با عینک  روی ساختار صورت شما دارد. بنابراین همان‌طور که در هنگام خرید عینک باید فرم صورت‌تان را بشناسید،‌ در انتخاب گوشواره نیز این مسئله را فراموش نکنید.
  • رنگ موهای شما بر جلوه گوشواره موثر است. البته از آن‌جایی که شما شانس انتخاب رنگ گوشواره طلا را نخواهید داشت، بهتر است تمرکز خود را روی نحوه ترکیب آن با رنگ موهای فعلی خود بگذارید.
  • شکل هندسی این زیور نیز ممکن است در بازخورد ظاهری آن موثر باشد. پس از میان گزینه‌های مختلف موجود در بازار — اعم از گرد، حلقوی و …— بهترین را متناسب با نیاز و انتظارات خود انتخاب کنید.

بودجه خود را تا حد ممکن شناور در نظر بگیرید

متاسفانه قیمت زیورآلات طلا و نقره ثبات قابل اعتمادی نداشته و این مسئله ممکن است نحوه تعیین بودجه شما را با مشکل مواجه کند. ولی توصیه لیست‌بیست به شما این است که مبلغ مورد نظرتان را کمی شناور در نظر گرفته و به عنوان مثال قبل از اقدام به خرید، جای ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بالا و پایین رفتن در کیف پول‌تان را باقی بگذارید.

خوشبختانه بازار طلا و جواهرات در ایران (حتی با وجود تغییرات قیمتی) رونق خوبی داشته و بنابراین گزینه‌های مختلفی برای مصرف‌کنندگان وجود دارد. پس نگران نباشید؛ شما در لیستی که ما در ادامه مطلب تهیه کرده‌ایم، بدون شک موردی که با بودجه و سلیقه‌تان جور از آب دربیاید خواهید یافت.

گوشواره طلا را به عنوان پس انداز نخرید

بله، درست است که خرید طلا یک سرمایه‌گذاری مناسب قلمداد می‌شود؛ اما گوشواره و زیورآلاتی از این قبیل، تا حدودی از این قاعده مستثنی هستند.

در واقع، به دلیل وزن غالبا پایین این کالا، اختلاف قیمتی که در صورت بالا رفتن قیمت طلا نصیب شما خواهد شد چیز دندان‌گیری نخواهد بود.

پس اگر قصد سرمایه‌گذاری از طریق تهیه جواهرات و فلزهای گران‌بها را دارید، گوشواره گزینه مناسبی نیست — و لیست‌بیست خرید سکه،‌ النگو و ست کامل طلا و نقره را برای چنین اهدافی توصیه می‌کند.

البته بهتر است که قبل از چنین اقدامی با یک متخصص بازار سکه و ارز داخلی مشورتی داشته باشید؛ چرا که اقتصاد کنونی کشور روند قابل پیش‌بینی در پیش نداشته و فعلا تغییرات آنی بدنه اصلی آن را تشکیل داده است.

نوبتی هم که باشد، نوبت خرید آنلاین گوشواره طلا فرا رسیده

با تشکر از همراهی ما در این مطلب، حال مثل همیشه نگاهی خواهیم داشت به فهرستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشواره‌های طلا در بازار ایران.



:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

اینستاگرام از ویژگی ها و عملکردهای مختلفی برخوردار است. یکی چگونه در استوری اینستا شات کنیم از این ویژگی ها که از زمان معرفی آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، تاریخچه اینستاگرام است. این قسمت اینستاگرام همچنین دارای ویژگی ها و برنامه های مختلفی است که قبلاً در انزل وب در مورد آنها بحث کردیم. اما این بار در این مقاله به نحوه علامت گذاری افراد در استوری های اینستاگرام خواهیم پرداخت.


چگونه می توان یک صفحه تاریخچه را در اینستاگرام ثبت یا علامت گذاری کرد
چگونه می توان فردی را در Instagram Story Post تگ کرد

پیش از این ، انزل وب 9 روش برای حل مشکل استوری های اینستاگرام و همچنین آموزش استفاده و ساخت سوالات و پاسخ به استوری های اینستاگرام را آموزش داده است. در راستای محتوای مربوط به تاریخچه اینستاگرام ، این بار می خواهیم تصویر برچسب در تاریخ اینستاگرام را یاد بگیریم تا بتوانید از شخص مورد نظر خود در تاریخ نام ببرید.
چگونه تاریخچه اینستاگرام را نشانه گذاری کنیم
1- برای برچسب گذاری استوری در اینستاگرام ، ابتدا وارد حساب اینستاگرام خود شوید و روی علامت + کنار عکس پروفایل خود کلیک کنید تا وارد استوری شوید.
بعد از مشخص شدن فرد چه اتفاقی می افتد؟
ابتدا کاربری که نام بردید اعلانی را از اینستاگرام دریافت می کند تا از آن مطلع شود.
اگر این کاربر پس از برچسب گذاری در تاریخچه اینستاگرام شما را دنبال کرده باشد ، بخشی از سابقه شما در قالب یک پیام مستقیم به آنها نشان داده می شود. اما اگر او شما را دنبال نکرده است ، ابتدا باید پیامی که به او داده شده را تأیید کند تا بتواند داستان شما را ببیند.
تحت هیچ شرایطی این شخص نمی تواند این برچسب را از سابقه شما حذف کند. هرکسی این برچسب را ببیند می تواند با کلیک بر روی نمایه فرد برچسب خورده وارد شود. بنابراین مراقب باشید با این کار مزاحم کسی نشوید.
اگر می خواهید پست های سابقه خود را به اشتراک بگذارید ، می توانید یاد بگیرید که چگونه پست های تاریخچه اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.
چگونه تاریخچه اینستاگرام را ذکر کنم؟
آیا می خواهید بدانید که چگونه در تاریخ اینستاگرام ذکر کنید؟ در مقالات قبلی ، با مفهوم برچسب ها و ذکرها در اینستاگرام آشنا شدید. آیا می دانید از ذکر نام ها و برچسب های اینستاگرام برای چه زمانی استفاده می شود؟ حال می خواهیم روش دیگری برای ذکر در اینستاگرام به شما معرفی کنیم. این ویژگی در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می گیرد تا بتوانند دوستان خود یا هرکسی را که می خواهند در استوری های خود برچسب گذاری کنند. بعداً به شما یاد می دهیم که چگونه در استوری اینستاگرام خود آن را ذکر کنید.
نحوه ذکر در تاریخ اینستاگرام (عکس)
برچسب گذاری در تاریخ اینستاگرام چیست؟ ذکر سابقه اینستاگرام روشی برای ارائه حساب های دیگر فالوورها ، افزایش بازدید از استوری و افزایش فالوور است. نحوه برچسب گذاری افراد در یک تاریخچه در اینستاگرام مشابه برچسب گذاری یک پست در اینستاگرام است. سه روش برای برچسب گذاری استوری در اینستاگرام وجود دارد:

استوری ها را به صورت دستی در اینستاگرام برچسب گذاری کنید
پس از انتخاب عکس یا فیلم مورد نظر ، روی صفحه ضربه بزنید.
با وارد کردن نماد @ نام حساب @ را وارد کنید. سپس در انتهای صفحه از لیست پیشنهادی اینستاگرام حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
توجه: لطفا توجه داشته باشید که برای برچسب گذاری صحیح اینستاگرام ، پس از وارد کردن نام کاربری خود ، حساب مورد نظر خود را از لیست نشان داده شده در پایین صفحه انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت


کارواش خانگی ارزان قیمت کارواش خانگی محصولی عالی برای شستشو و نظافت و از بین بردن آلودگی انواع وسایل از جمله اتومبیل ، موتور سیکلت ، حیاط خانه ، پله های آپارتمان ، دیوار و غیره است. خرید یک کارواش خانگی و استفاده صحیح از آن امروز می تواند در کاهش زمان نظافت و همچنین ایجاد پس انداز برای عزیزان شما نقش بسزایی داشته باشد ، بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد موارد مهم هنگام خرید کارواش صحبت کنیم. قیمت. این می تواند بسیار مهم باشد ، بیایید با شما صحبت کنیم.

نکات مهم هنگام خرید کارواش خانگی
وزن مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید کارواش خانگی باید به آن توجه کنید ، قیمت و اندازه دستگاه مورد نظر شماست. به یاد داشته باشید که کارواش مورد نظر شما باید در محیط های غیرصنعتی و بزرگ استفاده شود ، بنابراین باید از وزن مناسبی برخوردار باشد و از اندازه و طرح قابل قبولی برای تسهیل حرکت برخوردار باشد.

طول سیم برق: تقریباً تمام دستگاه های پمپاژ در دنیا از جریان مستقیم تغذیه می کنند و در این بین ، داشتن یک کابل بلند که این نوع دستگاه را به منبع تغذیه مورد نیاز متصل می کند ، باعث راحتی بیشتر شما در استفاده از کارواش های خانگی نیز می شود و کمبود آن را کاهش می دهد. از پریز برق در بعضی از نقاط تا حد قابل قبولی برای شما برخوردار است.

موتور سیکلت قدرتمند: مراقب باشید اگر چندین بار از ماشین شستشوی منزل خود برای شستن هر قسمت از محیط شخصی خود استفاده می کنید ، زمان زیادی را صرف خواهید کرد و انرژی زیادی از دست خواهید داد! بنابراین هنگام خرید یکی از این پاک کننده های خانگی ، حتماً قدرت موتور به کار رفته در ساخت آن و همچنین قدرت پاشش آب از داخل دستگاه به بیرون را در نظر بگیرید.

کاربرد شوینده ها: این مورد را می توان برای بسیاری از شما خریداران عزیز نیز مهم و مهم دانست. کارواش های خانگی امروزه مدل ها و انواع مختلفی دارند که یکی از آنها کارواش با مخزن مخلوط کردن مواد شوینده با آب است که مطمئناً فقط در هنگام شستن ماشین یا وسیله ای بسیار کثیف و کثیف قابل مشاهده است. این امر به زیبایی فوق العاده ای تبدیل شده است که در برخی کارواش های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

حالت های مختلف شستشو: برخی از این پاک کننده های خانگی توانایی پاشش آب یا حتی مواد شوینده از داخل مخزن را با حالت های مختلف مانند: پاشش مستقیم و پاشش غیرمستقیم از زوایای مختلف دارند که این نیز یک ویژگی است. می تواند برای اکثر خریداران شستشوی ماشین در خانه بسیار مهم و قابل توجه باشد.

قیمت نهایی: اما آخرین چیزی که همیشه برای تعداد زیادی از خریداران ایرانی حتی از کیفیت کلی محصول اهمیت بیشتری دارد ، قیمت آن محصول است. قیمت کارواش خانگی با توجه به مشخصات و قدرت دوچرخه و همچنین اشکال در ظاهر آن مانند: اندازه ، طرح ، رنگ ، وزن و ... تعیین می شود و لازم نیست به فکر خرید یکی از آنها باشید. این تمیز کننده های خانگی. آماده سازی زیرا گران است. بهتر از سایر کارواش های خانگی موجود در بازار است ، بالاخره بهتر و با کیفیت تر.

تاکنون با چند نکته در مورد انتخاب و خرید کارواش مناسب آشنا شده ایم. در زیر لیستی از 25 کارواش خانگی با کیفیت و محبوب در بازار ایران برای شما آورده شده است. همه این کارواش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. به یاد داشته باشید که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه زیر هر مورد ، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدست آورید.
بهترین کارواش خانگی
راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی کارواش:
کارواش خانگی دستگاهی است که به طور معمول از 700000 تن شروع می شود و قیمت برخی از مدل ها تا 20 میلیون تن است (توجه داشته باشید که اهمیت کارواش خانگی صنعتی نیست). اما نکته مهم این است که بهترین کارواش برای شما لزوما گرانترین نیست. اگر از کارواش فقط برای تمیز کردن دوچرخه استفاده می کنید ، در اطراف پارکینگ و خاک معمولی که ماندگاری بالایی ندارد ، یک مدل معمولی با فشار حدود 100 برابر نیاز شما را برآورده می کند. 100 بار کارواش به عنوان کارواش کم توان طبقه بندی می شود.

کارواش های میان برد دارای فشار 110 بار هستند و برای کارهای تخصصی تر از جمله تمیز کردن پاسیو ، محافظ ، ماشین ، رنگ خارجی و .. از کارواش های قدرتمند فشار 120 بار و بیشتر استفاده می شود و برای کارهای سنگین استفاده می شود مانند نظافت در جاده ها ، سنگ ها ، اتوبوس ها ، کامیون ها و ..

اگرچه همیشه استثناهایی برای محصولات وجود دارد ، اما معمولاً هر چه بیشتر هزینه کنید ، لوازم بیشتری به دستگاه شما نیاز دارد تا در روند تمیز کردن به شما کمک کند. این لوازم جانبی شامل انواع مختلف برس برای سطوح مختلف ، برس مخصوص کارواش ، لنزهای مخصوص ، نازل توربو ، نازل جت ، محلول های تمیز کننده ، نازل مخصوص جداگانه و ... می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

اگر به دنبال این هست تا تعداد خرید لایک اینستاگرام را افزایش دهید، حتما این مقاله اختصاصی را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 12 روش موثر به منظور افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام

این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزایش لایک اینستاگرام خواهیم بود؟

روش های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارند که البته اغلب آن ها بازده آنی را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزایش تعداد لایک پست هایتان می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش 12 روش موثر برای افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : استفاده از هشتگ های محبوب و مناسب

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگراممقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. سعی کنید برای تمام پست هایتان هشتگ مرتبط و محبوب انتخاب کنید و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند. دقت کنید که هشتگ های شما باید جالب و پر جستجو باشند. پس توجه به هشتگ ها یکی از اصلی ترین روش های افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : اضافه کردن فیلترهای چشم نواز به عکس

چشم نواز بودن عکسی که شما پست می‌کنید در بیشتر دیده شدن پست و افزایش لایک های آن موثر است. یکی از عواملی که منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما می‌شود، مربوط به فیلتر هاست. سعی کنید عکس هایی که قصد دارید در اینستاگرام ارسال کنید را با بهترین فیلترهای ممکن تدوین نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از اپلیکیشن های اختصاصی افکت دهی عکس یا اصطلاحا ادیت عکس استفاده کنید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : پست های مرتبط با رویدادهای پیش رو را ارسال کنید!

ارسال پست های به روز و محبوب هم یکی دیگر از روش هاییست که می‌تواند منجر به افزایش لایک پست های شما در اینستاگرام شود. برای مثال زمانی که به کریسمس یا هر رویداد دیگری نزدیک می‌شوید، عکس های مرتبط با آن ترند (Trend) می‌شوند و پست کردن عکس های مرتبط با آن رویداد در پیج اینستاگرام شما می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. البته در نظر داشته باشید که حتما باید برای پست های خود هشتگ های مناسب انتخاب کنید تا در اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده باشند.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : پست های با سوژه محبوب ارسال کنید

تجربه نشان داده که کاربران اینستاگرام در هر کجای دنیا علاقمند سوژه های خاصی هستند که اگر بتوانید آن سوژه ها را پیدا کنید و مرتبط با آن ها پست ارسال کنید، مطمئنا بیشتر به چشم می‌آیید و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. برای مثال ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه هایی هستند که در بازه های زمانی خاصی محبوب می‌شوند. سعی کنید این سوژه های محبوب را شناسایی و پست هایتان را تا حد امکان به آن ها مرتبط کنید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : فعال باشید

هرچقدر در اینستاگرام بیشتر فعال باشید، بیشتر دیده می‌شوید و به طبع تعداد لایک پست هایتان هم افزایش پیدا می‌کنید. لایک کردن پست افرادی که حتی آن ها را نمی‌شناسید، یکی از روش هایی است که در اینستاگرام می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. در واقع این مسئله شبیه به یک قانون شده و با لایک یک پست شما لایک بک دریافت خواهید کرد! فالو کردن افراد و دریافت فالو بک هم از دیگر روش های افزایش لایک اینستاگرام است. همچنین سعی کنید در زیر پست افرا مختلف کامنت بگذارید و نظرهای مناسب ثبت کنید. این کار سبب می‌شود تا دیگر کاربران شما را ببینند و به صفحه اینستاگرام شما سر بزنند و پست هایتان را لایک کنند. پس همیشه در اینستاگرام فعال باشید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : اکانت شبکه های اجتماعی دیگرتان را به اینستاگرام لینک کنید

همانطور که پیش از این هم بارها اشاره کردیم، افزایش تعداد فالوورهای شما می‌تواند منجر به افزایش لایک اینستاگرام هم شود. یکی از روش هایی که در این راستا بسیار موثر است، مربوط به لینک کردن اکانت سایر شبکه های اجتماعی شما مثل فیسبوک، توییتر و غیره به اکانت اینستاگرام می‌شود. بدین صورت تمم دوستان قدیمی‌تان شما را پیدا می‌کنند و به تدریج با افزایش تعداد فالوورهایتان، تعداد لایک پست های اینستاگرامتان هم افزایش می‌یابد.

 

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : از برنامه های لایک بگیر اینستاگرام استفاده کنید!

اگرچه تمام برنامه های لایک بگیر اینستاگرام کیفیت عملکرد مطلوبی ندارند، اما برخی از آن ها به واقع در راستای افزایش لایک اینستاگرام موثر واقع می‌شوند. توصیه می‌کنیم که ضمن بررسی و جستجو یکی از بهترین این دسته برنامه ها را دانلود و از آن استفاده کنید. این برنامه ها کاربران را ملزم به لایک کردن پست های یکدیگر می‌کنند. بدین ترتیب به مرور تعداد لایک پست های شما افرایش پیدا خواهد کرد. همچنین برخی از سایت ها و سرویس ها هم در قبال افزایش لایک اینستاگرام هزینه هایی دریافت می‌کنند که چندان بکارگیری این دسته سایت ها را توصیه نمی‌کنیم، مگر در شرایطی که سرویس مورد نظر را به خوبی شناسید و به آن اطمینان داشته باشید.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : عکس های با کیفیت و هنری پست کنید

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام شود و توجه کاربران را جلب کند، مربوط به اشتراک گذاری پست های با کیفیت و هنری می‌شود. سعی کنید عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید کیفیت عالی داشته باشند و با دوربین یک گوشی خوب ضبط شده باشند. ضمنا عکس های هنری به شدت در بین کاربران اینستاگرام محبوب هستند. مثلا می‌توانید از افکت هایی مثل نوردهی طولانی مدت یا لانگ اکسپوژر (Long Exposure) و سایر افکت های این چنینی برای زیباتر شدن عکس هایتان استفاده کنید. پس ارسال عکس های باکیفیت و هنری یکی دیگر از روش های موثر برای افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

بهترین روش های افزایش لایک اینستاگرام : تک کردن مکان ها

یکی دیگر از روش هایی به شدت در افزایش لایک اینستاگرام موثر است، مربوط به تک کردن مکان های مرتبط در پست هایتان می‌شود. مکان ها در اینستاگرام جستجوی بسیار زیادی دارند و وقتی شما تک یک مکان را به پست خود اضافه می‌کنید، منجر به دیده شدن آن پست خواهید شد. برای مثال اگر به رستوران خاصی رفته‌اید و از میز غذا عکس گرفته‌اید و قصد دارید آن را در اینستاگرام خود ارسال کنید، حتما نام آن رستوران را به عنوان یکی از تگ ها به پست اضافه کنید. به همین صورت نام هر مکان دیگری را هم به شیوه مشابه (در صورت امکان) به پست هایتان اضافه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

خرید دوربین گوپرو ارزان GoPro جدیدترین دوربین خود را Hero 8 Black معرفی کرده است. این دوربین جدید ورزشی مجهز به لنز دیجیتال و حالت های عکسبرداری جدید است.

به دنبال انتشار تیزر هفته گذشته ، GoPro طبق برنامه ریزی شده رسما از جدیدترین محصول خود Hero 8 Black رونمایی کرد. این دوربین جدید ورزشی از فناوری های جدیدی همچون تثبیت کننده تصویر Hypersmooth 2.0 ، نور مدولار ، میکروفون و لوازم جانبی نمایشگر ، یک پایه یکپارچه و از همه مهمتر - لنز دیجیتال بهره می برد. با توجه به ویژگی های Hero8 Black ، مشخص است که GoPro تحت فشار رقبایی مانند DJI Osmo Action قرار دارد. به همین دلیل ، این شرکت سعی کرده محصولات کاملاً رقابتی را با دستان پر به بازار عرضه کند.

در نگاه اول ، ظاهر دوربین جدید GoPro به نظر Hero 7 Black است. اما این شباهت فقط آشکار است؛ زیرا وزن Hero 8 Black حدود 14٪ سبکتر است. GoPro Hero8 Black به پایه جمع شونده و میکروفون داخلی نیز مجهز است. این دوربین جدید ضد آب است و می تواند تا عمق 10 متری غوطه ور شود. مشخصات اصلی Hero 8 Black بسیار شبیه به مدل قبلی است و باید به توانایی ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ، ضبط 1080 با سرعت 240 فریم در ثانیه و قابلیت ضبط با 12 مگاپیکسل اشاره کرد.

بزرگترین پیشرفت محصول جدید GoPro در بخش نرم افزار است. از ویژگی های جدید می توان به تثبیت کننده تصویر جدیدی به نام Hypersmooth 2.0 ، قابلیت پخش ویدئو با کیفیت 1080p و حالت عکسبرداری LiveBrust اشاره کرد که قبل از فشار دادن دکمه شاتر می تواند در عرض 1.5 ثانیه تا 90 عکس طول بکشد. دیجیتال با قابلیت برش تصویر و ایجاد سه نوع تصویر Wide ، Linear و Narrow و در آخر یک حالت خاص به نام Nightlaps که به کاربر اجازه می دهد از صبح تا شب به عنوان تایم لپس با کیفیت 4k ، 2K ، 1440 و 1080 ضبط کند. Hero8 Black GoPro محدود به تغییرات نرم افزاری نیست. این دوربین حالت عکسبرداری جدیدی به نام حالت انبساط دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا میکروفون اضافی و نور LED و نمایشگر خارجی را به ریموت متصل کند.

از ویژگی های نسخه پایه دوربین جدید GoPro که Media Mode نام دارد ، میکروفون داخلی ، پورت USB Type-C ، جک میکروفون 3.5 میلی متری ، پورت HDMI و دو پایه کفش سرد برای عملکردهای مختلف است. با پایه های کفش سرد ، امکان نصب هر وسیله جانبی متناسب با این پایه ها بر روی دوربین وجود دارد. GoPro همچنین دارای یک نمایشگر خارجی چرخشی 1.9 اینچی برای دوربین است که برای افرادی که به وبلاگ های ویدیویی علاقه مند هستند مناسب است. علاوه بر Hero8 Black ، سیستم روشنایی ضد آب LED نیز موجود است ، بنابراین می توانید با این دوربین حتی در شرایط کم نور نیز فیلم ضبط کنید.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

استفاده از جواهرات و زیور آلات طلا تک پوش طلا امروزه کاملاً از انحصار جنسیتی خارج است و هر زن و مردی بسته به سلیقه و علاقه خود می توانند از انواع انگشتر ، گردنبند و دستبند استفاده کنند. Telegraph

چیزی که هنوز فقط برای خانم ها در وسط مناسب است حلقه های طلایی است که شاید مردان دیگر تصور نکنند از این نوع جواهرات استفاده کنند! دستبند خیلی متفاوت از دستبند نیست.

با این تفاوت که دستبند با قفل بر روی مچ دست بسته شده و دستبند هیچ قفلی ندارد و باید آن را از روی مچ دست عبور داده و بپوشانید.

کسانی که علاقه مند به خرید انگشتر طلا برای این مقاله هستند باید با لیست بیست نفره همراه شوند تا کمی بیشتر با نکات مهم در روند خرید این مدل جواهرات آشنا شوند.

 

لحظات مهم هنگام خرید دستبند طلا

مواد اصلی: اولین نکته در هنگام خرید هر نوع جواهرات طلا مانند خرید انگشتر طلا توجه به اصالت کالا و کیفیت آن است.

خانمها یا آقایان عزیزی که یک دستبند بدیع و زیبا برای خانمهای خود خریداری می کنند ، به خاطر داشته باشید که روش های مختلفی برای یافتن طلای واقعی یا تقلبی در بازار وجود دارد که شاید بهترین آنها خرید ساده از فروشگاه کامل باشد. محترم و محترم باشید.

 

کیفیت کار: نکته بعدی در هنگام خرید انگشتر طلا توجه به کیفیت کار و پرداخت مناسب و همچنین پوشش مناسب طلای استفاده شده در تولید این جواهرات زنانه محبوب است.

به یاد داشته باشید که داخل دستبندها نباید از دست انداز یا جوش های غیرضروری استفاده شود تا در هنگام استفاده باعث ایجاد ناراحتی و ناراحتی در مچ دستان شما نشود.

 

اندازه مناسب: مهمترین عامل هنگام خرید انگشتر طلای اصلی و با کیفیت توجه به اندازه آن است. برای اینکه بتوانید اندازه مچ دست خود یا شخصی را که برای این مدل جواهرات طلا می خرید اندازه بگیرید ، پیشنهاد می کنیم دست خود را ببندید و انگشت شست خود را داخل آن بر روی نوک انگشت کوچک یا انگشت بعدی قرار دهید.

سپس اندازه گیری کنید بزرگترین موقعیت ممکن دست شما با نوار چسب یا یک سانتی متر پارچه. به یاد داشته باشید که اگر این دستبند کوچکتر از اندازه مچ دست شما باشد.

منجر به فشرده سازی و حتی از کار افتادن خون در آن قسمت از بدن شما می شود و اگر خیلی بزرگ باشد ، به طور مداوم می لغزد و حتی از مچ دست شما خارج می شود.

 

تناسب سن: نکته دیگر در مورد مناسب بودن طراحی دستبند ، سن دختر یا زنی است که قصد استفاده از آن را دارد. لطفاً توجه داشته باشید زیرا فقط استفاده صحیح از یک طرح زیبا متناسب با سن شما می تواند در یک مهمانی رسمی یا یک جمع دوستانه بدرخشید.

 

انتخاب رنگ: همانطور که می دانید امروزه جواهرات طلا معمولاً در سه رنگ طلایی ، نقره ای و رزگلد موجود است که باید متناسب با رنگ پوست و همچنین نوع و سبک خود انتخاب کنید و سپس یک رنگ بخرید. این نوع جواهرات طلا مناسب است.

 

ضد حساسیت: مورد بعدی که البته خیلی مهم نیست ، اما طبق گزارش های پپ ، ما مجبور شدیم در این مقاله به آن اشاره کنیم ، ضد حساسیت مدلی است که می خواهید ، این است که شاید شما هم یکی از این خانم ها باشید در نتیجه استفاده کوتاه مدت از دستبند با مقدار مشخص ، پوست دست شما حساس و خارش می یابد.

 

قیمت دستبند طلا: مانند سایر جواهرات طلا ، قیمت دستبند طلا در بازار چندان پایدار نیست و قیمت خرید به صورت شناور دائماً در حال افزایش یا کاهش است و سرمایه گذاری در این موارد بسیار مناسب است. خرید طلا برای سود ؛ مگر اینکه طلای مورد نظر درجه دو محسوب شود و نباید هزینه ای برای آن پرداخت شود.

 

تاکنون با چند نکته در مورد انتخاب و خرید دستبند طلای مناسب آشنا شدیم. در زیر لیستی از 20 دستبند طلای ارزان ، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را آماده کرده ایم. تمام این انگشترهای طلا از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. به یاد داشته باشید که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه هر مورد ، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدست آورید.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

کمربند وسیله ای برای نگه داشتن شلوار است . بزرگترین قسمت کمربند ، بند آن است . این قسمت دور کمرتان قرار می گیرد و توسط یک سگک بسته می شود. سگک از یک قاب تشکیل شده است . یک نوار (عمدتا) چرمی از داخل قاب عبور می کند و سگک از طریق آن به بند متصل می شود . یک زبانه هم از حلقه کمربند عبور می کند. فروشگاه پنداریم



:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

کانادا با این که از نظر وسعت، دومین کشور پهناور جهان است اما حدود 38 میلیون جمعیت دارد. نرخ پایین زاد و ولد و افزایش میانگین سنی این کشور که رو به پیری است، سبب شده کانادا تشنه‌ی جمعیت جوان و فعال باشد؛ و این عطش جز با پذیرش مهاجران جدید سیراب نمی‌شود. به همین دلیل است که زندگی در کانادا برای مهاجران، گزینه‌ای معقول و مناسب است. یعنی هم دولت کانادا هر ساله جمعیت زیادی را به عنوان مهاجران جدید جهت زندگی در کانادا می‌پذیرد و هم خود مهاجران، می‌توانند از مزایای فراوان زندگی در کانادا بهره‌مند شوند. بهترین موسسات مهاجرتی ایران کدام اند؟

آخرین سرشماریِ ملی نفوس کانادا (که در سال 2016 انجام شده) نشان می‌دهد که تقریبا 22 درصد از جمعیت کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند. اما شاید ندانید مبدا این مهاجران که کشور خود را ترک کرده و برای زندگی در کانادا راهی این کشور شده‌اند کدام مناطق جهان بوده است. همان سرشماری نشان می‌دهد که حدود 60 درصد از مهاجران کانادا، زادگاه و خاستگاه‌شان آسیا و خاورمیانه است، حدود 16 درصد اصالتاً اروپایی هستند، و نزدیک به 10 درصد از مهاجران کانادا نیز از آفریقا و آمریکا راهی این کشور شده‌اند.

 

شهرهای مناسب برای زندگی در کانادا

برای زندگی در کانادا بد نیست بدانید که حدود یک سوم کل جمعیت این کشور فقط در سه کلانشهر سکنی دارند: تورنتو، ونکوور، مونترال. این سه شهر برای زندگی در کانادا ایده‌آل هستند زیرا کلانشهرهایی بسیار مدرن، پیشرفته و از نظر فرهنگی متنوع‌اند، مراکز اداری و تجاری بسیار فعال و پررونقی دارند، حومه‌های زیبا و وسیعی دارند، صنایع بسیار گسترده و متنوعی در آن‌ها فعالیت می‌کنند، و فرصت‌های شغلی جذاب و بی‌نظیری در آن‌ها وجود دارد. همه‌ی این‌ها باعث جذابیت فوق‌العاده زندگی در کانادا شده است و شاید به همین علت باشد که اکثر مهاجران ترجیح می‌دهند برای زندگی در کانادا به یکی از همین سه شهر مهاجرت کنند.

البته زندگی در کانادا محدودی به همین سه شهر نیست. اتاوا پایتخت کانادا، کلگری، ادمونتون، کبک، وینِپگ، لندن و همیلتون هم شهرهایی عالی برای زندگی در کانادا محسوب می‌شوند. اتفاقا سیاست‌های مهاجرتی دولت کانادا در سال‌های اخیر این بوده است که تمرکز مهاجران را از شهرهای اصلی کم کرده و مهاجران را ترغیب به زندگی در سایر شهرها کند.

جذابیت‌های زندگی در کانادا

زندگی در کانادا از جنبه‌های دیگری نیز جذاب به نظر می‌رسد. مثلا جالب است بدانید که مردم کانادا بسیار مودب، آرام، خونسرد و معتدل هستند، با آغوش باز از مهاجرانی که برای زندگی در کانادا مهاجرت کرده‌اند استقبال می‌نمایند، بسیار منظم‌اند و به حقوق یکدیگر احترام فراوانی می‌گذارند. یک جنبه‌ی جذاب دیگر زندگی در کانادا که بویژه برای زنان اهمیت دارد، نقش و جایگاه زنان در این کشور است.

اگرچه نمی‌توان ادعا کرد که در این کشور، مردان و زنان از حقوق کاملاً یکسانی برخوردارند (و البته در مورد هیچ کشور دیگری نمی‌توان چنین ادعایی کرد)، اما جدای از برابری‌های قانونی زنان و مردان در عرصه‌های مختلف باید گفت کسانی که تجربه زندگی در کانادا دارند می‌دانند که واقعا در شهرهای بزرگ این کشور تبعیض جنسیتی معنایی ندارد. در حال حاضر در کانادا حدود 55% از کل پزشکان و دندانپزشکان خانم هستند و 60 درصد از کل دانشجویان این کشور را دختران و زنان تشکیل می‌دهند. این میزان احترام به حقوق زنان بویژه برای کسانی که از کشورهای جهان سوم به سودای زندگی در کانادا راهی این کشور می‌شوند بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

ویزای مولتی کانادا و امکان بازدید از این کشور

بسیاری از افراد، به دنبال مهاجرت نیستند و فقط شیفته‌ی گشت و گذار و کسب تجربه‌های جدید از طریق گردشگری در کشوری چون کانادا هستند. ویزای مولتی کانادا دقیقاً برای همین دسته از افراد طراحی شده است. ویزای مولتی کانادا (یا به طور کامل، ویزای مولتیپل کانادا) یک ویزای توریستی بلندمدت است که برای متقاضیان مسافرت به کانادا صادر می‌شود. دارنده‌ی ویزای مولتی کانادا می‌تواند بدون محدودیت از نظر تعداد دفعات ورود و خروج، به کانادا سفر کند. یکی از اصلی‌ترین محاسن ویزای مولتی کانادا اعتبار بلندمدت آن است.

این ویزا در حالت عادی 10 سال اعتبار دارد اما از آن‌جا که پاسپورت کشورمان فقط 5 سال اعتبار دارد، ویزای مولتی کانادا از این نظر برای ایرانی‌ها پنج سال معتبر خواهد بود. یعنی ایرانیانِ دارنده‌ی ویزای مولتی کانادا می‌توانند به مدت پنج سال بدون محدودیتِ خاصی به کانادا سفر کنند.

اصلی‌ترین محدودیت ویزای مولتی کانادا آن است که فرد، 6 ماه پس از ورود به کانادا باید حداقل به مدت یک روز خاک این کشور را ترک کند، یعنی باید هر 6 ماه یک‌بار، مهر خروج بر پاسپورتش بخورد و بعد دوباره وارد این کشور شود.

ویزای مولتی کانادا اگرچه طبق تعریف اداره مهاجرت این کشور ویزایی توریستی است و امکان کار یا زندگی در کانادا با این ویزا وجود ندارد، اما اکثر افرادی که قصد مهاجرت و زندگی در کانادا را دارند معمولا با ویزای مولتی کانادا به این کشور سفر می‌کنند و از فرصت طولانی حضور خود در این کشور، برای ارزیابی شرایط کسب و کار، آموزش و زندگی در کانادا استفاده می‌نمایند تا بهتر بتوانند در مورد زندگی در کانادا تصمیم‌گیری نمایند.

 

شرایط دریافت ویزای مولتی کانادا

دریافت ویزای مولتی کانادا شرایط چندان سخت و پیچیده‌ای ندارد، فقط کافی است مسئول صدور ویزای مولتی کانادا را قانع کنید که:

  • پس از پایان اعتبار ویزای خود این کشور را ترک می‌کنید و قصد زندگی در کانادا به صورت غیرقانونی را ندارید.
  • پول کافی برای پوشش هزینه‌های خود و خانواده‌تان در زمان سفر به کانادا را دارید.
  • تابع قانون هستید.
  • بدون اجازه دولت کانادا قصد کار یا تحصیل در این کشور را ندارید.
  • سابقه‌ی فعالیت‌های مجرمانه و کیفری ندارید.
  • حضورتان با ویزای مولتی کانادا در این کشور، امنیت کانادا را به خطر نمی‌اندازد.
  • از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل هستید (و برای اثبات این سلامت، حاضرید آزمایش پزشکی بدهید)

 

مدارک لازم برای درخواست ویزای مولتی کانادا

اصلی‌ترین مدارکی که برای درخواست ویزای مولتی نیاز دارید عبارت‌اند از:

  • اصل گذرنامه (پاسپورت)
  • اصل و ترجمه‌ی رسمی شناسنامه
  • عکس پرسنلی
  • اصل و ترجمه‌ی مدارک شغلی (فیش حقوقی، قراردادها، سابقه بیمه،...)
  • پرینت گردش حساب بانکی (به زبان انگلیسی یا فرانسوی)
  • دعوتنامه از یک شهروند یا مقیم دائم کانادا (این گزینه، الزامی نیست، اما سابقه نشان داده در صورتِ داشتن دعوتنامه، ویزای مولتی کانادا راحت‌تر صادر می‌شود. در صورت نداشتن دعوتنامه نیز بهتر است متقاضی سابقه‌ی اخذ ویزای شینگن را داشته باشد)
  • گواهی عدم سوءپیشینه

 

روش‌های درخواست ویزای مولتی کانادا

درخواست و دریافت ویزای مولتی کانادا به دو روش امکان‌پذیر است:

1)      مراجعه حضوری به سفارت کانادا جهت تحویل مدارک، انجام تست‌های مربوطه و ثبت درخواست (کشور کانادا در ایران سفارت‌خانه ندارد و بنابراین متقاضیان ویزای مولتی کانادا باید به یکی از کشورهای همجوار، مانند ترکیه یا امارات مراجعه نمایند)

2)     عقد قرارداد با یک موسسه یا وکیل مهاجرتی معتبر جهت دریافت ویزای مولتی کانادا و تحویل این ویزا به شما. این گزینه علی‌رغم این‌که هزینه‌ی بیشتری دارد و در واقع، حق‌الزحمه‌ی وکیل مهاجرتی نیز به هزینه‌های شما افزوده می‌شود، اما از آن‌جا که یک وکیل مهاجرتی خوب و باتجربه، بارها این مسیر را پیموده است و با کلیه امور مربوط به سفارت و انواع ویزاها و مراحل مختلف اخذ ویزای مولتی کانادا و سایر ویزاهای این کشور آشنایی دارد، گزینه‌ی بهتری است و می‌تواند به طرز چشمگیری زمان صدور ویزای مولتی کانادا را جلو بیندازد و زحمت شما برای انجام مراحل مختلف درخواست ویزای مولتی کانادا (از آماده‌سازی مدارک گرفته تا تحویل نهایی پاسپورت و ویزا) را کم نماید.

 

چه نیازی به استفاده از وکیل مهاجرتی داریم؟

وکیل مهاجرتی بیش از هر چیز می‌تواند برای کسانی که قصد مهاجرت و زندگی در کانادا را دارند اهمیت داشته باشد. یعنی اگرچه متقاضیان ویزای مولتی کانادا نیز در صورت بهره‌مندی از خدمات وکیل مهاجرتی می‌توانند راحت‌تر و سریع‌تر به مقصود خود که همانا اخذ ویزای مولتی کانادا است برسند، اما نقش اصلی وکیل مهاجرتی همان‌طور که از نامش پیداست برای کسانی اهمیت می‌یابد که می‌خواند مهاجرت کنند.

در مقایسه با ویزای مولتی کانادا باید گفت که فرایند مهاجرت به کانادا پیچیده است و عدم آگاهی از قوانین و شرایط مهاجرت، می‌تواند پرونده‌ی متقاضی را بسیار زمان‌گیر کند و حتا ممکن است باعث شود درخواست متقاضی برای مهاجرت و زندگی در کانادا به کلی رد شود.

معمولا کسانی که در فرایندی که مهاجرت نامیده می‌شود و از ثبت درخواست شروع شده و با اخذ اقامت دائم کانادا به اتمام می‌رسد از وکیل مهاجرتی استفاده کرده‌اند تجربه‌ی بسیار راحت‌تری را پشت سر گذاشته‌اند زیرا وکیل مهاجرتی با علم به تمام جنبه‌های حقوقی و قانونی مهاجرت، می‌تواند به بهترین نحو، مدارک متقاضی را سر و سامان دهد، پرونده‌ی درخواست او را پیگیری نماید، و تا زمان اخذ اقامت دائم و شروع زندگی در کانادا با او همراه باشد.

 

وکیل مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی‌نگر

مطلبی که مطالعه فرمودید توسط وکیل مهاجرتی موسسه رهپویان مهاجر آتی‌نگر تهیه شده است. امیدواریم چه قصد زندگی در کانادا را دارید و چه فقط می‌خواهید با ویزای مولتی کانادا به طور موقت از این کشور بازدید کنید، با علم و آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز اقدام نمایید. وکیل مهاجرتی رهپویان مهاجر ضمن آرزوی موفقیت برای شما، آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما در دفاتر این موسسه در سراسر کشور هست:

راه‌های ارتباط با وکیل مهاجرتی رهپویان مهاجر:

دفتر مرکزی: شیراز- معالی‌آباد- ابتدای خیابان بهاران- مجتمع اداری آرین- طبقه سوم - واحد 4

تلفن‌های تماس: 07136383246– 07136383392– 09120973437 –09120973427- 09122189355

دفتر تهران: تهران- خیابان فرشته- خیابان بیدار- نبش کوچه مریم غربی- پلاک 1/2 – واحد 4

تلفن‌های تماس: 02122055621- 09120973437

دفتر مشهد: مشهد- خیابان امام رضا- بین امام رضا ۳۶ و ۳۸- پلاک ۸۷۲

تلفن تماس: ٠٥١٣٨٥٢٧١٤٧- 09151567905

دفتر کرج:  کرج- خیابان طالقانی- جنب پل آزادگان– ابتدای بلوار بسیج (کاج سابق)- پلاک۴۷۹- ساختمان پژواک- طبقه پنجم- واحد 13

تلفن‌های تماس: 02632515881- 02632513321



:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()